PROFESSIONALISEER DE KLACHTENAFHANDELING IN UW ORGANISATIE
Het CBKZ biedt diverse trainingen om uw kennis en vaardigheden op peil te houden of te verbeteren. Onze trainingen zijn bedoeld
voor klachtenfunctionarissen, beleids- en kwaliteitsmedewerkers, en (werknemers)klachtencommissies in de zorg.
Klachtenfunctionaris in de zorg
2 dagen | € 859,- | 10-12 deelnemers
Tijdens de praktijkgerichte training 'Klachtenfunctionaris in de zorg' leert u in 2 dagdelen alle ins en outs over de Wkkgz en klachtenbemiddeling.
Werknemers klachtencommissie in de zorg - incompany
2 dagen | 8-12 deelnemers
Tijdens de training belichten we op een interactieve manier de theoretische én de praktijkkant van het werk in een werknemersklachtencommissie.
Klachtenfunctionaris in de zorg (verdiepingstraining)
2 dagen | € 859,- | 10-12 deelnemers
De verdiepingstraining is een vervolg op de training ‘Klachtenfunctionaris in de zorg’.
Klachtencommissie (cliënten/patiënten) - incompany
2 dagdelen | 12-15 deelnemers
Met de training ‘Klachtencommissie (cliënten/patiënten)’ maakt u op een interactieve manier kennis met de theorie én de praktijkkant van het werk in een klachtencommissie.
Klachten in de verloskundige zorg
1 dagdeel | € 109,-
In de training ‘Klachten in de verloskundige zorg’ staan we stil bij klachtbehandeling voor en door verloskundigen.
Omgaan met klachten in de zorg - incompany
2 dagdelen | 8-12 deelnemers
Tijdens deze praktijkgerichte training van 2 dagdelen leert u alles over de Wkkgz en klachtbemiddeling met toegespitste casussen op de eigen organisatie.