Vragen? Bel: 0183 - 682829

PROFESSIONALISEER DE KLACHTENAFHANDELING IN UW ORGANISATIE

Het CBKZ biedt diverse trainingen om uw kennis en vaardigheden op peil te houden of te verbeteren. Onze trainingen zijn bedoeld
voor klachtenfunctionarissen, beleids- en kwaliteitsmedewerkers, en (werknemers)klachtencommissies in de zorg.

Klachtenfunctionaris in de zorg

2 dagen | € 649,00 | 12-15 deelnemers
Tijdens de praktijkgerichte training 'Klachtenfunctionaris in de zorg' leert u in 2 dagdelen alle ins en outs over de Wkkgz en klachtenbemiddeling.

Omgaan met rouw en verlies bij klachtbehandeling

1 dagdeel |  249,00 | 12-15 deelnemers
Bij deze training leert u omgaan met klagers met sterke emoties door verlies van zelfstandigheid of rouw om een naaste.

Intervisie en Casuïstiek

1 dagdeel |  149,00 | 8-12 deelnemers
Klachtenfunctionarissen kunnen veel van elkaar leren. Tijdens de training gaan we met elkaar in gesprek over zelf-ingebrachte casuïstiek.

 

Klachtencommissie in de zorg - incompany

2 dagdelen | 12-15 deelnemers
Met de training ‘Klachtencommissie nieuwe stijl’ maakt u op een interactieve manier kennis met de theorie én de praktijkkant van het werk in een klachtencommissie.

Bemiddeling door de klachtenfunctionaris

1 dag |  399,00 | 8-12 deelnemers
Tijdens de training leert u de (basis)vaardigheden voor het voeren van een bemiddelingsgesprek/mediation. Ook leert u hoe u het gesprek op onafhankelijke wijze kan initiëren, structureren en afronden.

Omgaan met klachten in de zorg - incompany

2 dagdelen | 8-12 deelnemers
Tijdens deze praktijkgerichte training van 2 dagdelen leert u alles over de Wkkgz en klachtbemiddeling met toegespitste casussen op de eigen organisatie.

Werknemers klachtencommissie in de zorg - incompany

2 dagen | 8-12 deelnemers
Tijdens de training belichten we op een interactieve manier de theoretische én de praktijkkant van het werk in een werknemersklachtencommissie. 

Het CBKZ is een CRKBO geregistreerde instelling. Onze trainingen zijn vrij van BTW.

Sluit Menu