Succesvolle relaties door te luisteren
Het CBKZ ondersteunt zorgorganisaties bij het luisteren naar cliënten. Of het nu gaat om ideeën en opmerkingen, klachten of begeleiding
bij een onderzoek naar incidenten en calamiteiten. Luisteren verrijkt een organisatie en draagt bij aan langdurige en succesvolle relaties.
Sterke organisaties investeren in goede feedback door middel van gedegen klachtenmanagement.
Benieuwd wat het CBKZ voor u kan betekenen?
Klachtenmanagement
Goed klachtenmanagement is van belang voor uw hele organisatie. Wij bieden advies over de inrichting en optimalisatie van uw klachtenmanagement en bieden ondersteuning bij de uitvoering.
Klachtencommissie
Bij complexe klachten is het soms nodig een onafhankelijke klachtencommissie in te stellen voor een professionele afhandeling. Ook daarvoor kunt u bij het CBKZ terecht.
Klachtenfunctionaris
Onze ervaren klachtenfunctionarissen helpen uw cliënt bij het formuleren van een klacht en onderzoeken de mogelijkheden om tot een oplossing te komen (ook tijdelijk inzetbaar).
Calamiteitenonderzoek
Bij een incident bieden wij ondersteuning bij de uitvoering van een calamiteitenonderzoek als extern deskundige. Het onderzoek leidt tot een rapportage met aanbevelingen.
Trainingen
Wij bieden praktische trainingen voor zowel beginnende als ervaren klachtenfunctionarissen, beleids- en kwaliteitsmedewerkers en klachtencommissies in de zorg.
Klachtenregeling
Wij stellen samen met u een klachtenregeling op die voldoet aan de wettelijke eisen, zoals de Wkkgz. Uiteraard is het mogelijk specifieke wensen vanuit uw organisatie toe te voegen.
Stel gerust uw vraag
Vraag een offerte aan
Wij werken voor
Het CBKZ werkt voor klanten in heel Nederland, zowel voor grote instellingen als voor zelfstandige beroepsbeoefenaars. Wij werken onder andere voor:







