Ga naar de inhoud

Diensten

Externe klachtencommissie

Bij complexe klachten is het soms nodig een onafhankelijke klachtencommissie in te stellen voor een professionele afhandeling. Ook daarvoor kunt u bij het CBKZ terecht.

Meer over de klachtencommissie

Bij complexe klachten kunt u via het CBKZ een onafhankelijke klachtencommissie inschakelen. Niet alle klachten lenen zich er namelijk voor om afgehandeld te worden door een (interne) klachtenfunctionaris.

Een dergelijke klachtencommissie bestaat uit professionals met ruime ervaring in de zorg, onder voorzitterschap van een jurist. Alle leden nemen op persoonlijke titel zitting in de commissie.

Een klachtencommissie doet onderzoek naar de klacht en voert gesprekken met de betrokken partijen (hoor en wederhoor). In dit proces kijken we naar de wettelijke kaders, maar de menselijke kant verliezen we natuurlijk niet uit het oog.

Betrokken

Bekwaam

Betekenisvol

Persoonlijk advies?

Heeft u vragen over de externe klachtencommissie of over de invulling van het klachtenmanagement in uw organisatie? Het team van CBKZ staan voor voor u klaar. Neem contact op. We horen graag van u! Bel 0183 – 682829 of mail info@cbkz.nl.

Vraag vrijblijvend een offerte aan

Na uw offerte-aanvraag nemen we binnen enkele dagen telefonisch contact met u op. We bespreken dan uw wensen en stellen een pakket op maat samen.

"*" geeft vereiste velden aan

Stel gerust uw vraag, onze adviseurs helpen u graag verder.

Neem contact op