Wij helpen u verder met uw klachtenregeling.
Het CBKZ helpt zorgorganisaties bij het opstellen van een klachtenregeling die voldoet aan de eisen van de nieuwe klachtwet Wkkgz.
Met de introductie van de nieuwe Wkkgz (per 1 januari 2016) gelden nieuwe regels voor klachtbehandeling in de zorg. Volgens deze wet moet uw klachtenregeling schriftelijk worden vastgelegd en aan diverse eisen voldoen. Het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) helpt u bij het opstellen van uw klachtenregeling op maat.
Waarom kiezen voor het CBKZ?
- Jarenlange kennis en ervaring
Het CBKZ beschikt over een team van deskundigen met jarenlange ervaring op het gebied van klachtenmanagement. Daarnaast kunnen wij een beroep doen op een groot netwerk van professionals onder wie juristen, klachtenfunctionarissen, zorginhoudelijke specialisten en organisatiedeskundigen. - Goede begeleiding
De Wkkgz vraagt om het maken van een aantal keuzes voor de inrichting van uw klachtenmanagement. Kiest u voor een eigen of een externe klachtenfunctionaris? Wat is de positie van de klachtencommissie? Wij helpen u bij het maken van passende keuzes. - We nemen u werk uit handen
De keuzes die u maakt voor de inrichting van klachtenmanagement gebruiken wij voor het maken van een klachtenregeling die aansluit bij de wettelijke vereisten. Aan het eind van het traject heeft u een klachtenregeling in handen die aan alle eisen van de nieuwe wet voldoet.
Vraag vrijblijvend een offerte aan
Ondersteuning en advies
Heeft u vragen over de Wkkgz of over de verbetering van klachtenmanagement in uw organisatie? Onze adviseurs helpen u graag verder! Bel: 0183 - 682829 of mail info@cbkz.nl.

Wij werken voor
Het CBKZ werkt voor klanten in heel Nederland, zowel voor grote instellingen als voor zelfstandige beroepsbeoefenaars. Wij werken onder andere voor:




